Dagobert bácsi négy keréken: 820 lovas őrült Mercedes terepjáró bukkant fel
Ezzel a különleges külsejű és belsejű Mercedes G-osztállyal garantáltan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Ezzel a különleges külsejű és belsejű Mercedes G-osztállyal garantáltan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
A villanyautó-mániás Kínában is csak 58 darabot adtak el a megjelenése óta.
A két monstrum közül most a Tesla húzta a rövidebbet.
Kisebb-nagyobb alkatrészekből állítottuk össze a Mercedes G-osztályt 45. születésnapjára készült Lego terepjárót, amivel egy igazi, ráadásul tisztán elektromos G-Klasséra is felhajtottunk.
Baltával faragott karakter, luxustól tocsogó utastér, elképesztő terepjáró képességek, brutális tömeg és hangtalan elektromos hajtás. Alaposan meghajtottuk az akár helyben megfordulni is képes elektromos Mercedes G-osztályt.
A katolikus egyházfő az új terepjáróval a legnagyobb csendben és emissziómentesen suhanhat.
A míves puska és a luxussal nyakon öntött kockaterepjáró a sólyom tematika jegyében fogant.
Budapest szívében debütált az immár teljesen elektromos változatban is elérhető megújult Mercedes G-osztály.
A közel 3 ezer apró műanyag elemből a Mercedes legendás kockaformájú terepjárója építhető össze.
A Mercedes G 580 with EQ Technology Edition One árcéduláján több mint 75 millió forintos összeg szerepel.
A legerősebb és egyben tisztán elektromos új G-Klasse bő 20 millió forinttal olcsóbb a biturbó V8-as benzines AMG csúcsmodellnél.
A brutálisan erős 4 literes benzinmotor mellé most először 48 V-os lágyhibrid technika került a G 63-as csúcsmodellben.
A ráncfelvarráson átesett G-Klasse legendás G 500-as modellje immár nem V8-as, hanem csak 6 hengeres motort vonultat fel.
Az elektromos Mercedes EQS értékvesztése jelentősen meghaladja a hasonló méretű, de belső égésű motoros Mercedes S-osztályét.
A megújult G-osztályból már egyedül a G 63-as csúcsmodellben található echte V8-as erőforrás.
A stuttgarti gyártó 6 év után elérkezettnek látta az időt a G-Klasse ráncainak felvarrására: hibrid technika került a fedélzetre, és a G 500 immár elbukja a V8-as motort.
Ez a különleges G-Klasse nyitható tetővel kombinálja az AMG-féle közel 600 lóerős teljesítményt.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan mutathat az aktuális G-Klasse érkezőben lévő kistestvére.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.